söndag 1 maj 2016

Valborgsmässoafton

I lördags blev det sovmorgon och jag sov till 10.00!!! Så himla välbehövligt och ovanligt, fast det är konstigt för jag blir nästan ännu tröttare när jag sover länge, precis som att kroppen känner hur skönt det är och bara vill ha mer.

Sen försökte jag sortera upp all packning här hemma, två "montrar" med inredningsprodukter som jag bara slängt in i lägenheten. Vissa grejer som jag ska ha med ut på visningar, vissa grejer skulle ner i förrådet i väntan på nästa stylinguppdrag och vissa grejer som utgått som jag ska börja sälja av. Det jag ska sälja av kommer jag att lägga upp på min Facebooksida Niehoff inredning så "gilla" den sidan om ni vill fynda framöver.


Jocke har varit iväg och spelat hela helgen så jag och barnen har varit ensamma och utan bil. Igår kväll skulle Smilla uppträda med Music Kidz i Järva Staden i samband med att Valborgselden skulle tändas så vi tog cyklarna och cyklade dit. Det var inte så kallt ute så första Valborgsmässoafton på länge som jag inte frusit vilket var jätte skönt. Efter sånguppträdande, lek, prat med vänner, karusellåkande, godisregn och eldskådning så cyklade vi hem trötta, nöjda och glada.

Inga kommentarer: