tisdag 9 februari 2016

Ny serie ekologisk torkad frukt

Någon mer än jag som brukar göra egen musli? Jag tycker att det blir godast när man får blanda i de ingredienser man gillar mest och därför blev jag superglad när jag fick veta att Urtekram har tagit fram en ny serie ekologisk torkad frukt! Det är ju perfekt att blanda i deras kokostärningar, dadlar, söta aprikoser eller granatäppelkärnor i den hemmagjorda muslin!


Sen gillar både Jocke och jag ingefära jätte mycket och brukar ofta köpa hem det bara för att knapra på så gissa om vi kommer att bli storkonsumenter på dessa kanderade ingefärstärningar med sting! Perfekt också nu i "Vabbruari" då ingefära sägs vara bra mot förkylningar och just nu går hela familjen runt och hostar och snorar här hemma!


Hela Urtekrams ekologiska serie med torkad frukt säljs i dagligvaruhandeln från och med nu i februari!

Inga kommentarer: