onsdag 23 december 2015

Alla vill ha fredagsmys hos oss

Jag har fått äran att Buzza en Epson Projektor EH-TW530! Vi blev hela familjen överlyckliga eftersom vi har funderat på en projektor länge. Vi har ofta filmkvällar hemma och då är det coolt att få en lite större bild och koppla in bättre ljud. Helt plötsligt vill alla ha fredagsmys hemma hos oss :-)

I mitt inre har jag tänkt att det skulle vara lite komplicerat med en projektor då jag fått för mig att man måste bygga en speciell hylla till den och att man måste dra kablar och dylikt och att det skulle vara krångligt att få till tekniken. Men Epson slog hål på alla mina tveksamheter då till och med jag som är oteknisk kunde med den från första början och man kan ställa den nästan överallt!

Den är dessutom så enkel att flytta så Max har den ibland i sitt rum och kopplar in X-boxen i den och Smilla har filmmys inne på sitt rum med sina kompisar. Man behöver dessutom inte ha någon filmduk utan man tittar rakt på väggen eller man kan till och med ligga i sängen och kolla på film i taket :-)


Vi älskar att dansa i vår familj så att dansa till "Just Dance" med den här enorma bilden är underbart roligt och engagerar både familj och vänner!


EPSON Projektor visar i full HD i 3D och 2D och 3LCD-teknik, högt kontrastförhållande och skarpa bilder. Dessutom kan bildstorleken bli upp till 300 tum!

Vill du också bli värvad till att bli en Buzzador? Hojta bara till så bjuder jag in dig!

Inga kommentarer: