fredag 6 november 2015

Nya snygga fransar!

Igår efter att jag gått på mässan en hel dag så var det underbart att åka till Beauty First Scandinavia och bli ompysslad av fina Marelia. Jag ser det verkligen som lyx att bara få ligga stilla och blunda i två timmar och sen resa sig upp och kunna fladdra med vackra ögonfransar ;-) Men det absolut bästa med ögonfransförlängning är att jag inte behöver sminka mig. Jag sminkar mig inte så mycket annars heller men att vakna upp och veta att man ser pigg och fräsch ut är underbart!
Men jag har lärt mig en ny grej om mig själv och det är att jag har virvlar i mina ögonfransar! Jag har aldrig hört att man kan ha det och jag har aldrig märkt själv att jag har det men förra gången jag gjorde fransar så hade jag rätt långa och jag tyckte att de trasslade sig lite väl mycket. Men vi kom fram till att det är nog p.g.a. mina virvlar så den här gången tog vi lite kortare fransar men jag är ändå super nöjd!!!


Marelia har fortfarande kanonpriser på fransar om du också är sugen, klicka bara in på den här länken och boka en tid som passar:
http://www.bokadirekt.se/places/artractive-beauty-school-4788/%C3%B6gonfransf%C3%B6rl%C3%A4ngning-nytt-set-elev-marelia-171061

Nu ska jag gå och hämta hem mina älsklingar och ha lite fredagsmys med dem!