torsdag 1 oktober 2015

Lyxdag och vinnare!

Idag har jag besökt Total Hälsa och fått en lyxig Dermalogica Ansiktsbehandling, helt underbart att bara få ligga och blunda och njuta i 80 minuter och få olika peelingar, masker, ansiktsmassage och krämer! Säger varje gång att jag måste bli bättre på att unna mig sådana här stunder!


Efteråt var jag så avslappnad och hade inte den minsta lust att åka hem och jobba så jag stannade till i Solna Centrum och tog en "drop in massage" så att jag fick ligga och njuta i en timme till :-) Det är lika bra att passa på när man kan!

Ikväll har jag varit fotbollsmorsa och hängt på fotbollsplanen, inte riktigt min grej men är ju tvungen nu när Jocke är iväg. Men jag älskar att se Max glädje när han springer runt med bollen.

Jag tänkte nu avslöja vilka som blev vinnarna i de två tävlingarna jag haft. I den första Pizza Hut tävlingen vann följande tre varsitt presentkort på 300 kr:
Malin M, Felicia R och Fröken Mela.

I den andra tävlingen där man kunde vinna DVD filmen Avengers vinner följande tre:
Anna K, Filip K och Birgitta K.

Stort grattis till er!!!

Inga kommentarer: