fredag 16 oktober 2015

Julen är här!

Fredag! Så härligt med helg och den här helgen ska jag försöka få till en sovmorgon! Kommer inte ihåg när jag senast fick sova tills jag vaknade av mig själv... även fast jag ibland säger till barnen att de ska väcka Jocke när de vaknar tidigt så väcker de alltid mig av någon anledning och jag har så svårt att somna om igen. Tror jag ska byta plats med Jocke i sängen och dra täcket över huvudet så kanske de väcker honom istället, jag kan i varje fall hoppas :-)

Drog in Jocke i bilen i morse när vi hade lämnat barnen på skolan och tvingade honom att följa med till Ica Maxi och storhandla. Jag handlar nästan alltid själv men ibland är det skönt att ha med någon som framför allt hjälper till att bära de tunga kassarna. Sen blir det alltid dyrare när Jocke är med eftersom han alltid hittar nya spännande grejer som inte står på listan men det är i och för sig lite kul eftersom jag nästan alltid går på "säkra" kort när jag handlar och det ofta blir samma märken.

Nu måste jag registrera in några beställningar som jag fick in igår. Igår släpptes nämligen den fina julkollektionen hos Zelected by houze och den fick jätte fin respons av mina kunder så klicka in i min webbshop du också om du är sugen att handla något. Webbkod = 6074.
http://webshop.zbh.se/sv/?affiliate=6074

Kram och trevlig helg!


1 kommentar:

Unknown sa...

Vilken söt ljusslinga