lördag 19 september 2015

Skönhetsevent med bubbel och tävlingar

För ett tag sen var jag på ett skönhetsevent som Diana fixat på Total Hälsa. Total Hälsa är en hudsalong med resultatinriktad hudvård från framför allt exuviance och dermalogica. De utför olika ansiktsbehandlingar och aha-peelingar och de är även duktiga på att reducera rosacea, röda kärl och pigmentfläckar i ansiktet. Även permanent hårreducering, olika massager och fixning av bryn och fransar. Så nästan allt du kan önska dig i skönhetsväg!


På eventet var även en tjej från Make Up företaget Jane Iredale på plats och vi fick alla chansen att bli sminkade av deras härliga mineralsmink.


Det var även en instagramtävling på plats där jag vann ett presentkort på en Dermalogica ansiktsbehandling inkl. dagmakeup! Jag blev så himla glad då jag verkligen behöver det till mitt trötta och glåmiga ansikte så nu ska jag boka in en tid hos dem!

Vi fick även med oss en fin goodiebag hem med en massa produkter som jag ser fram emot att testa!

Bilderna är lånade av Diana.

Inga kommentarer: