tisdag 25 augusti 2015

Stolt och glad!

Idag har jag varit hemma hela dagen helt ensam och fått massor gjort! Grejer som legat på Jockes "att göra lista" har jag själv tagit hand om då jag nu väntat i flera månader på att få vissa grejer gjorda och idag kom jag på att jag faktiskt kan göra många av grejerna själv ;-) Ha ha.. jag vet att jag är fjompig men jag gillar inte att skruva i väggar och tak men idag bet jag i det sura äpplet och fick det gjort så gissa om jag är stolt nu :-)

En sak som jag fick klart var min anslagstavla i armeringsjärn, jag vet att det nu är många som skakar på huvudet och inte förstår vitsen med denna men jag lovar att det är trendigt och jag tycker själv att den blev supersnygg!


Sen har tavlorna i sovrummet äntligen kommit upp så nu är det bara gardiner som saknas där. Jag har fått upp gardiner i alla de andra rummen så det är bara här det saknas men måste till Ikea och köpa gardinstång först. I förra lägenheten körde vi utan gardiner men nu blev jag sugen att ha i den här lägenheten och passande nog så har det blivit väldigt trendigt med gardiner! I sovrummet kommer vi att köra mörkläggningsgardiner vilket är både snyggt och praktiskt men jag har inte bestämt mig om jag vill ha som en rullgardin eller längder, vilket tror ni blir snyggast?


Nu måste jag krypa ner med barnen, Jocke är utomlands och spelar så då får barnen sova med mig i sängen och det är så mysigt :-)
Kram och god natt!

Inga kommentarer: