fredag 7 augusti 2015

Fruktbröllop

Efter en vecka ute på vägarna så är det skönt att ha några dagar hemma och ladda om! Tvättmaskinen går på högvarv och barnen leker fint i sina rum. Det har varit underbart väder idag och vi har hängt mycket ute på balkongen i solen. Vi har även varit en sväng till Ikea och handlat lite småsaker så imorgon ska jag fixa lite här i lägenheten. Bl.a. har Smilla lite för mycket grejer och lite för lite förvaring i sitt rum så imorgon har jag lovat att försöka hjälpa henne att organisera lite. Vi ska även passa på att umgås med några vänner och om några dagar åker vi upp till stugan igen, vi tar alla chanser vi kan för att åka dit och njuta av de sista dagarna denna sommar. Den här gången ska vi även ut i skogen och leta bär och svamp då jag älskar att ha det i frysen och kunna äta hela vinterhalvåret.


Jocke är nere i Göteborg och spelar in ett nytt program av Sommarkväll och sen ska han fortsätta med några fler spelningar med Patrik Isaksson och Uno Svenningsson innan söndag. Ev. åker vi med till spelningen på Strandhotellet i Öregrund på lördag och sen åker vi direkt norrut på söndag. Vi får se...

I varje fall så har vi haft 4-årig bröllopsdag idag, men den var inte så romantisk eftersom vi fick fira på olika håll men jag har varit lite nostalgisk och kollat på bilder från bröllopet. Ni som följer mig på instagram har säkert sett massa bilder där som jag lagt upp idag så därför ska jag bespara er på fler bilder.... eller en till får det bli, detta är en av mina favoritbilder som vår duktiga vän och fotograf Liza tagit.

Inga kommentarer: