onsdag 29 juli 2015

Trendigt hos Trendgruppen PR

Trendgruppen PR bjöd in till pressvisning och visade upp höstens nyheter från bl,a. Cervera, Alessi, Arabia, littala, Royal Copenhagen och Rörstrand. Så mycket fint och jag gick verkligen loss med kameran så nu har jag haft väldigt svårt att välja ut vilka bilder jag skulle visa er. Här ser ni ett fint dukat bord med hösttema och snygga bestick från Cervera:


Och här har jag gjort några bildkollage av de andra bilderna, se och njut!


String var också på plats och presenterade sina nyheter och jag älskar ju stringhyllan och vill verkligen ha en hemma! Nytt för String är att de satsar på kontor:


Mer bilder kommer på instagram och undrar ni vad en speciell produkt kommer från så är det bara att fråga så försöker jag hjälpa er!

Inga kommentarer: