torsdag 16 juli 2015

Jag, Shirley Clamp och massa andra ska dit, kom ni också!!!

Idag när jag och Max vaknade så regnade det så vi låg kvar i sängen ett bra tag och åt sen en lång härlig frukost. Både Max och jag tycker att det är skönt med en lång startsträcka på morgonen så vi har haft så mysigt! Efter lunch klarnade det upp och vi kunde sitta ute och fika, vi spelade även lite fotboll och kastade frisbee.


Imorgon är det dags att säga adjö till sommarstugan för en hel vecka, vid lunch ska vi åka och hämta Smilla hos våra vänner (gissa om jag saknar henne!!!) och där ska vi även bli bjudna på lunch innan vi styr kosan hem till Stockholm där Jocke kommer att vänta på oss! Vi har inte setts på 2 veckor och det känns verkligen, länge sen vi var ifrån varandra så här länge!!! Men nu har Jocke tagit några dagar ledigt så att vi kan umgås hela familjen igen och vi har ett fullbokat schema med massor av kvalitetstid!

Fast på söndag ska han jobba men då kommer jag att följa med för då ska han spela med Shirley Clamp i vackra Sund Nergården som ligger vid Trosa. Vi ska sova över där och mina svärföräldrar kommer och är med barnen under tiden. Det finns fortfarande biljetter kvar så kom dit ni också, det kommer att bli en härlig kväll!!! För biljetter och mer info, klicka HÄR!

Inga kommentarer: