onsdag 24 juni 2015

Här sitter jag nu igen...

Idag har jag tvättat, vattnat blommor, gått igenom post och packat om våra väskor eftersom vi åker till Skåne imorgon. Ska bli mysigt att komma ner och träffa alla igen!
Nu sitter jag som vanligt och försöker gå igenom det sista innan det är dags även för mig att gå och lägga mig. Det är säkert jätte dumt att dricka kaffe den här tiden men jag kunde inte låta bli då jag var så nyfiken på några påsar som jag fått från min vän Eva. Det är Organo Gold Gourmet Black Coffee, första gången jag hört talas om dem men säkert inte sista eftersom det verkligen faller mig i smaken! Gillar när kaffet smakar genuint och kraftigt! Ser även fram emot att prova de andra påsarna som innehåller bl.a Te och varm choklad! Kika in på Evaskaffe om du vill veta mer!


Oj, vad tiden springer iväg, klockan är 01.40 och det väntas en lång resa imorgon så jag måste gå och lägga mig! Måste bara meddela att jag är supernöjd med min nya iPhone 6 plus! Imorgon ska jag försöka premiärblogga från den så vi håller tummarna att det kommer att funka bra!

Kram och god natt!

1 kommentar:

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Älskar min Iphone 6+, så bra. Blir väldigt bra bilder också.