onsdag 13 maj 2015

Vinn Ocky mössor!

När det är sånt här tråkväder så vill man ha mössa och man bör ha mössa tycker jag! Men kanske inte de tjockaste vintermössorna utan det räcker med en lite tunnare mössa. Jag kan verkligen rekommendera mössorna från Ocky, inte bara för att det är min vän Annika Duckmark som säljer dem utan även att både jag och hela min familj gillar mössorna jätte mycket! De är mjuka, har bra passform och har inga sömmar som skaver så mössorna är perfekt till de som saknar hår också!

Om du vill vinna en mössa till dig och ditt barn så tänkte jag ha en liten tävling.... du behöver bara svara på en fråga och dela gärna tävlingen på din facebook sida!
Fråga:
- Ocky skänker 5 kr per såld mössa till en viss organisation, vilken? Svaret hittar ni på Ockys hemsida!
Vinnaren vinner en vuxenmössa och en barnmössa. Glöm inte att skriva din mailadress så att jag kan kontakta dig om du vinner!
Tävlingen avslutas torsdag den 21 maj kl. 22.00.
Lycka till!


Mössorna hittar du hos följande återförsäljare.

12 kommentarer:

Annica Jansson tjernberg sa...

Svaret är "Operation smile" 😀
Min mail är svart_angel@hotmail.com
Delar självklart på fb.

Anonym sa...

Hej!

Jag är gärna med och tävlar om vårens snyggaste mössor!

Svar: Operation Smile.

Ha en fin dag och tack för chansen!
Med vänlig hälsning,
Kristiina

krieppola@spray.se

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Har för mig att det är operation smile

Har delat på min tävlingstipsarblogg

https://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2015/05/13/ockymossor-215/

HOppas på tur då Felix vuxit ur sin ockymössa

blogg@annakarlsson.se

Anonym sa...

De skänker pengarna till operation smile.
Jättefina mössor.

Med vänlig hälsning,
Tina
Christinecarlstrom@hotmail.com

Anonym sa...

Operation Smile

Annica L
annicamarie79@hotmail.com

Anonym sa...

Hej svaret är operation smile:) roligt med en tävling som uppmärksammar en så fin organisation och kul att kunna vara med o tävla utan att behöva ha Facebook eller instagram Mvh sandra Johansson sandra.jo@outlook.com

emmish - ensamstående mamma till wille sa...

hej jag är med och tävlar, ny i detta!

1. svaret det är operation smile

2. jag vill vinna mössa till mig och min son, vi behöver båda en passande och liknande! jag håller verkligen tummarna att jag får överraka han med en ny mössa, han älskar mössor likom jag :D

3.Länkat i min blogg: http://nouw.com/Lillemmish/ockymossor---215-19017093

håller tummarna

Malin Öhlund sa...

Rätt svar: Operation Smile.

malins95@hotmail.com

Anonym sa...

Hej

Jag är gärna med och tävlar. Rätt svar är operation smile :)
Har delat på fb
https://www.facebook.com/eva.gustafsson.7921

Mvh Eva

Unknown sa...

Svar: Operation Smile

sarabrodin77@gmail.com

Emma- Väntar tvillingar! sa...

Svaret är Operation Smile
Hoppas på tur nu :)

princessemma1986@hotmail.com

Anonym sa...

Hej!
Svaret är: Operation Smile.
Camilla
kubbov30@gavlenet.se