torsdag 28 maj 2015

Tips på praktisk badrumshylla

Förvaring är verkligen så viktigt tycker jag! Jag vill att varje sak ska ha sin plats och inte ligga huller om buller! Något som jag tycker är fult är när det kryllar av schampo, balsam och duschkrämer på badkarskanten och det blir ju lätt så när barnen har egna produkter, mannen har sina och sen måste ju vi tjejer få plats med alla våra "måste ha" produker som scrubb, fotfilar, rakhyvlar, badbomber, inpackningar och masker :-)
Jag har använt mig av hyllor med sugproppar för att slippa borra i kaklet men när de för femtioelfte gången ramlar ner (troligtvis för att jag duschar så hett så att badrummet blir fyllt av ånga varje gång) så har jag tröttnat. I den här nya lägenheten så är det ett irriterande "glapp" mellan kortsidan av badkaret och väggen och där tappar barnen ner grejer hela tiden så jag gick på jakt efter en golvhylla som skulle passa där och blev så glad när jag hittade en på Bauhaus! Den kanske inte är den snyggaste men så himla praktisk och den syns ju ändå inte bakom duschdraperiet och det bästa av allt är att alla flaskor får plats!!!


Man behöver inte ha ett "glapp" för att hyllan ska få plats eftersom man lätt kan justera hyllornas höjd och även benens höjd. De vackra flaskorna man har får också en mer värdig plats och nu kan jag passa på att visa er mina fina flaskor från Natura Siberica som jag fick på Stockholm Beauty Week. Alltså, är det bara jag som tycker att det är viktigt att flaskorna inte bara har ett bra innehåll utan även är snygga?

Inga kommentarer: