fredag 22 maj 2015

Intensiv men rolig vecka!

Den här veckan har bestått av många pressvisningar så jag har sprungit runt på stan hela dagarna. I tisdags regnade det så då var det inte så mysigt men sen har jag haft tur både onsdagen och igår torsdag. Nu ska jag strax iväg på avslutningssamtal på dagis, tänk att jag bara har ett dagisbarn i 3 veckor till sen är det sommarlov och i augusti börjar Max i Förskoleklass på skolan. Till hösten kommer det att kännas konstigt att inte hänga på dagis men samtidigt så ska det bli skönt att bara lämna/hämta på ett ställe!

Efter samtalet ska jag åka in till stan och gå på Jotex pressvisning och sen ska jag träffa representanter från GB Glass, härlig avslutning på en intensiv vecka :-) I helgen blir det relativt lugnt eftersom Jocke har åkt till Finland och ska vara där hela helgen. Vi hade tänkt åka till Furuvik på deras premiär som vi blivit inbjuden till men jag känner att det har blivit lite mycket nu sista veckorna med Skansen, Gröna Lund, Tom Tits och Kolmården så vi skjuter upp Furuvik till senare i sommar istället!

Igår när jag kom hem så möttes jag av 4 bud utanför dörren, alltid kul med nya produkter! Jag kommer att visa er i helgen vad det var i påsarna för det var många roliga och GODA nyheter ;-)

 
 Önskar er alla en härlig fredag så hörs vi ikväll igen! Kram!

Inga kommentarer: