onsdag 22 april 2015

Lara Fabian levererade magi!

Igår var jag på en magisk konsert med Lara Fabian på Cirkus.
Jag kan säga så här till alla ni som inte gick;
-Ni missade verkligen något!!!

Jag vet att hon jämförs med världsstjärnan Celine Dion och jag personligen tycker efter gårdagens konsert att hon är bättre än Celine! Vilken karisma, vilket mellansnack och framför allt vilken röst hon har! Jag hade ståpäls under hela konserten och efteråt ville jag bara sitta kvar och insupa allt jag precis hade varit med om! Allt kändes så personligt och nära, mellansnacket gick rakt in i hjärtat och då hon vid ett tillfälle tog bort mikrofonen från munnen och ändå lyckades nå ut med sin fantastiska stämma i hela konsertsalen, ja då höll nog alla andan och efteråt reste sig alla upp och jublade!

Jag gick tillsammans med mina kompisar Linn och Eleonor och jag vet att de också älskade konserten och vi var helt lyriska när vi gick därifrån. Så nu längtar vi tills Lara kommer till Stockholm nästa gång!!!

Inga kommentarer: