lördag 25 april 2015

Inspiration till balkongen och sommarstugan

Vill börja med att gratta Ingemar för vinsten i Let´s Dance, nu får det bli champagne nästa gång vi ses!
Det är jag och barnen som suttit uppkrupna i soffan ikväll och tittat på programmet och ätit massa snacks. Jocke är på 40 år fest hos vår kompis Jimmy, jag hade också velat vara där men vi fick inte tag på någon barnvakt så därför blev jag hemma....
Idag har jag sprungit runt på Sthlm Trädgårdsmässa i Kista och letat inspiration till dels våra balkonger men även till sommarstugan och jag hittade faktiskt en hel del inspiration så ikväll har jag planterat blommor och fixat ute på ena balkongen.


Imorgon ska jag både hinna med ett Loppi Event och sen gå på VIP-premiären av Gröna Lund, gissa om barnen var spända av längtan ikväll när de skulle somna, de längtar så mycket efter att få sätta på sig åkbanden som vi fått hemskickade :-)

Inga kommentarer: