lördag 25 april 2015

Att fixa en rolig uppsättning

Jag har fått hem ett paket med underbara hårprodukter till Smilla och mig från Reddville och de har satt ihop paketet i samarbete med BaByliss Paris. Jag tycker att det är roligt att fixa med håret men oftast låter jag mitt bara hänga fritt eller så knyter jag en knut på det :-) Smillas hår tycker jag däremot är roligare att fixa med, jag brukar fläta det och försöka göra fina frisyrer. Smilla är i den åldern då hon kan stå hur länge som helst framför spegeln och fixa med håret så gissa om hon blev överlycklig för produkterna!!!

Kvalitet, Funktion, Innovation och Design är BaByliss ledord, och med dessa produkter kan vi skapa allt från en rolig version av den traditionella knuten till vackra flätade uppsättningar och fina klämmor att dekorera med.

Vi fick varsin utredningsborste som är en perfekt borste att reda ut tovor med och håret blir härligt silkesmjukt utan trassel. Borsten är ergonomiskt utformad och bekväm att hålla i. De olika längderna på borststråna gör att det går snabbt att reda ut håret.


Många fina hårspännen och snoddar fick vi också.  Klämmorna har anti-glid-funktion och sitter perfekt på ett lite tunnare hår!


Hårmunken är en klasssiker som kan användas på många sätt och den är populär just nu!
Flätdiademen är också roliga och används flitigt!


Produkterna finns att köpa på Apoteket Hjärtat och i välsorterade parfymerier, ICA-butiker och i nätbutiker.

Inga kommentarer: