fredag 6 februari 2015

Stockholm Furniture & Light Fair - Del 2

Tänkte att jag skulle visa er fler bilder från mässan. Jag älskar att inspireras och förhoppningsvis kanske jag kan inspirera någon av er som tack för att ni läser min blogg!

På mässan finns det en del som heter Twelve och där visar nya unga formgivare upp sina alster, väldigt roligt att gå runt där och kolla!


Så här snygga kan dina utemöbler från Danska Skagerak bli om du låter dem stå ute i ett helt år utan skydd. Bevisar att trä blir vackrare med tiden plus att Skagerak använder sig av bra kvalité på sina material! Ingen skulle väl tacka nej till denna vackra trädgårdsgrupp?


Lampor, lampor och lampor.... massor av lampor är det ju också såklart när det är lampmässa, helt plötsligt har jag blivit lampfrälst och vill ha snygga lampor överallt!!!


En annan trend som ofta sågs på mässan var "svävande" blommor! Det är ju väldigt trendigt att ha mycket blommor i sin inredning och de ska stå på golvet, i fönstren, på pedistaler, hänga i amplar och även gärna hänga ner från taken!


Eilersens pressvisning visade fina möbler och de presenterade sina nyheter för 2015.


Det kommer att komma fler inlägg om mässan framöver då jag har några roliga samarbeten med några olika företag på gång :-)

#2015SFF
#2015SDW

Inga kommentarer: