fredag 20 februari 2015

Fredag igen!

Fredag igen! Härligt! Den här veckan har varit seg då jag fortfarande saknar energi så i helgen ska jag bara ta det lugnt, eller i varje fall imorgon har jag och barnen inga planer. Jocke ska iväg till Jönköping och spela med Shirley Clamp och när han kommer hem på söndag så ska jag iväg och hålla en Living and Room visning! Men som sagt imorgon vill jag inte ha något inplanerat men jag vet att det ändå kommer bli fullt schema om jag känner mig själv rätt ;-)

Jag och Jocke har precis varit iväg och storhandlat på Ica Maxi. Jag föredrar egentligen att handla själv för då blir det effektivt och inte så mycket onödigt slinker ner i vagnen. När Jocke är med så slinker massa matvaror som inte står med på inköpslistan ner i vagnen och kvittot blir alltid sisådär 500 kr dyrare... tur att han inte följer med så ofta ;-)

Nu ska jag snart in till stan på ett litet fredagsevent där de lovat både bubbel och tilltugg så det blir en mysig avslutning på veckan. Sen ska jag hämta Max på ett kalas och förhoppningsvis när vi kommer hem så har Smilla och Jocke gjort fredagsmiddag. Jocke har lovat att laga middagen idag och han har två alternativ att välja mellan, hemmagjord pizza eller helstekt fläskfilé med Hasselbackspotatis... ska bli spännande att se vilket det blir men jag tror faktiskt det lutar åt det sista alternativet  :-)

Hoppas ni får en härlig helg!
Kram!

Inga kommentarer: