torsdag 5 februari 2015

Årets designer - Monica Förster

Ok, nu har tre intensiva dagar avslutats och jag kan pusta ut. Nu ska jag bara umgås med familjen i några dagar och när de är i skola/förskola/studio ska jag försöka blogga ikapp och även ta hand om mina kära konsulenter i mitt team! Jag har 30 stycken härliga inredningstjejer i teamet som jag älskar att peppa och hjälpa så det ska bli kul att höra hur deras start på den nya kollektionen varit!

Sen ska jag också säga GRATTIS till vinnaren av förvaringsburkarna från GastroMax, det blev Popprinsessan! Hoppas du kommer att gilla burkarna, skicka mig din adress så ser jag till att de kommer på posten till dig!

I måndags började Stockholm Design Week 2015 och den inleddes med en trendföreläsning med trendgurun Stefan Nilsson på Berns. Han sammanfattade vad han sagt under den stora trendföreläsningen som jag var på för ett tag sen och det är ju alltid kul med lite repetition för vissa grejer glömmer man ju!


Efter föreläsningen gick det en arrangerad buss till Operaterassen, det kändes konstigt att åka buss den korta biten men ändå lite lyxigt :-) På Operaterassen blev vi serverade en enormt lyxig frukost på underbar bordsdukning och vi fick även en fin present från Elle Decoration som dagen till ära bjudit in oss för att närvara på deras smygtitt på vilka som är vinnare av Elle Decoration Swedish Design Awards 2015!


Pristagare för årets designer blev Monica Förster! Hon är en väldigt kreativ själ som både designat en underbar servis, handväska men även en grävmaskin!!!



#edsda2015
#trendgruppenpr

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Men tack! Vad kul!
Du är på så mycket skoj och spännande event hela tiden!
Kram och trevlig helg!