tisdag 3 februari 2015

25:e våningen!

Nu har Jockes föräldrar åkt hem till Skåne igen och det känns så trist, önskar att vi fick ha våra föräldrar närmare oss! Men vi har haft underbara dagar och i söndags tog vi en promenad till Nordic Choice Hotell vid Friends Arena och åkte upp i hissen till 25:e våningen och där drack vi goda drinkar och kollade in utsikten från deras SkyBar!


När vi kom hem så lyxade vi till det med en till 3-rätters middag som bestod av chevrétoast till förrätt, oxfilé till varmrätt och frozen yoghurt med rabarberslush till dessert. Jag kan säga att allt blev gott men varmrätten var nog godast för den hann jag inte ens fota innan den slank ner i magen ;-)


Jag har haft två fulla pressdagar och kommer ha det även imorgon. Men sen är det lite lugnare och jag ska försöka sätta mig ner och sammanställa denna "Design Week" och dela med mig av fina bilder här på bloggen. Tävlingen är också slut så jag ska även utse en vinnare som vinner fina förvaringsburkar!

Ha det toppen så länge så hörs vi snart igen!

Inga kommentarer: