fredag 27 februari 2015

1 vecka kvar!!!

Alltså jag kan knappt tro att det är sant! Om 1 vecka flyttar vi! En flytt som jag har längtat efter i 5 år!
Den här veckan har vi haft sportlov och barnen har varit lediga, jag gav dem alternativet att gå på dagis/fritids istället eftersom jag "varnade" dem för att vi inte skulle göra så mycket utanför hemmet men de ville ändå vara hemma med mig och vi har packat ett 20 tal kartonger, rensat och försökt sälja av en massa grejer. Gå in på Facebook och "Gilla" Living and Room / Stockholm ifall du vill fynda fina inredningsgrejer som jag haft i min visningskollektion, allt i mycket bra skick!

Men vi har förstås haft lite mys också, vi har åkt skridskor, pysslat och lekt med kompisar.


Hela helgen är Jocke iväg och spelar i Norge med ABBA så vi får "fira" sista helgen i lägenheten ensamma jag och barnen. Det ska vi fira med sushi ikväll och sen ska vi länsa godisskåpet. Det känns ju helt onödigt att släpa en massa godis i flytten, eller hur? ;-)

Sen ska vi såklart kolla på Let´s Dance och heja på vår kompis Ingemar Stenmark! Våra familjer brukar umgås lite då och då eftersom Smilla och deras Iza är kompisar, jag och Tarja älskar att prata heminredning med varandra och Jocke och Ingemar pratar mest sport ;-)
http://niehoffs.blogspot.se/2012/02/lunch-hos-familjen-stenmark.html
http://niehoffs.blogspot.se/2011/11/idag-akte-jag-och-smilla-ut-till.html
http://niehoffs.blogspot.se/2012/06/manga-jordgubbar-blir-det.html

Börjar fredagen redan nu med en NOA Relaxation och Lakrits från Haupt Lakrits och Beriksson!
Mums!

Inga kommentarer: