torsdag 25 september 2014

När regnet smattrar mot rutan...

Det regnar och är så trist väder men jag tycker faktiskt inte att det gör så mycket... klär man sig bara rätt så är det inga problem att det regnar tycker jag, tycker nästan att det är värre när det blåser.

Men det är ändå mysigast att vara inomhus och lyssna på regnet som smattrar mot fönstren, jag har passat på att boka in massagekunder de här dagarna för även jag blir rofylld av att massera då. Den rofyllda massagemusiken, aromadofterna och levande ljus i kombination med regnsmatter mot fönsterrutan är oslagbar och energierna bara flödar!


Idag är Max ledig från Förskolan för vi har valt att ha en mamma/son dag! Vi började dagen med att åka in på en pressfrukost på Åhlens City som gick i barnens tecken, mer om detta kommer i nästa inlägg för nu ska vi kolla på film och äta lite lunch. Idag bestämmer nämligen Max om allt vad vi ska göra (i rimliga gränser)  och nu har han fått sitta med sin iPad i 30 minuter medan jag svarat på några mail. Men nu vill han kramas och kolla på film med sin mamma så då är det bäst att vi gör det :-)

Inga kommentarer: