fredag 24 januari 2014

Vill du gå på ett event där du som kvinna är i fokus?

Den 15 februari kommer jag att medverka på ett event där kvinnan är i fokus, det ska bli jätte roligt! Det är Diana och Pernilla som dragit ihop eventet och det kommer att hållas på Krusenberg Herrgård i Uppsala och man får välja om man vill köpa en dagbiljett eller tvådagarsbiljett vilket betyder att man även får chansen att sova över på denna vackra Herrgård om man vill!


Jag har faktiskt valt att bara köpa en dagbiljett, men förutom att få vara med på härligt mingel, lyssna på föreläsningar, fika, kolla på modevisning och vara med på vinstregn så ska jag få berätta lite om inredningstrender för alla inbjudna! Jag kommer att ha med mig produkter från Living and Room så det kommer att kunna göras beställningar men även möjligheten att få boka in sig för egna kostnadsfria inspirationskvällar med sina vänner! Om du också vill vara med på detta härliga event (du behöver inte vara bloggare) så maila Diana och hälsa från mig så får du ett kontonr. att sätta in pengar på. En dagbiljett kostar 365 kr, om du vill kan du lägga på 230 kr så får du även vara med på yoga, om du vill övernatta och då inkl middag och frukost så kostar det 1695:-


Ses vi där?

1 kommentar:

dianasdrömmar sa...

Gulliga fina Annelie det ska bli så kul att ha dig med :) stor kram Diana