tisdag 28 januari 2014

Sveriges pinsammaste event!

I lördags bjöd Loppi in till Sveriges pinsammaste event som hölls på restaurang Grill här i Stockholm. Förutom att det bjöds på en del pinsamheter så bjöds det även på lyxig och väldigt god lunch!

Ann Söderlund var konferencier och hon tillsammans med en tjejpanel som bestod av bloggarna Anitha Schulman, Therese Alvén och Lady Dahmer bjöd på en hel del pinsamheter som de varit med om.


Det pratades även om svamp i underlivet som många tycker är pinsamt men som är så vanligt! En miljon kvinnor drabbas varje år av det men få vet att det oftast bara räcker med en receptfri tablett för att bota det. 
Pfizer var på plats och berättade om läkemedlet Diflucan och vi fick även en se en film som hette Svamphelvetet!


Till efterrätt fick vi snippkakor (!) och kaffe.


Vi fick också i uppgift att måla vårt eget konstverk i form av en snippa.... Bästa konstverket vinner en SPA-dag men då gäller det att man ska våga vara lite pinsam att lägga upp den på bloggen!
Så fast jag tycker att mitt konstverk ser ut som en sjöhäst så bjuder jag på den, jag frågade Smilla om hon visste vad det var och hon tittade lite generat på mig och frågade varför jag målat en snippa så då blev jag lite glad ;-) Grejen var att man skulle droppa lite färg på ett papper och sen vika ihop det så att det kladdades ut och sen när man vek upp det igen så skulle det se ut som en snippa.... tja, kanske...


Tack Loppi för ännu ett originellt, roligt och proffsigt event!

Inga kommentarer: