fredag 20 december 2013

Har du bacillskräck?

Jag är ju en Buzzador och det betyder att jag då och då får hem produkter för att testa och utvärdera. Det är jätte roligt och det är så blandade produkter som man får testa. Jag har testat allt från kaffe, te, schampo, mat, flingor, hudvårdsprodukter och t.o.m. bilar!

Den här gången har jag fått hem Dettol No Touch handtvätt. Systemet som hjälper till att eliminera bakterier från våra händer. Handtvålen är automatisk och doserar precis rätt mängd tvål.

I dessa influensatider är ju det ju bra att tvätta och sprita händerna ofta och då är ju denna tvål perfekt. Den finns i dofterna Aloe Vera, Cucumber, Green Tea, Grapefruit och Odour neutralisering Citrus. Själva startkitet (Pump & refill) kostar 79 kr och refillen 36 kr.

Om du är sugen att testa denna tvål så kan du få en rabattkupong på 40 kr av mig för då kostar startkitet endast halva priset! Hör av dig i så fall!

Om du är sugen att bli Buzzador som mig och utan kostnad få testa nya produkter och tjänster så klicka här så blir du värvad av mig, jag har användarnamn ”ape” hos Buzzador. 

Inga kommentarer: