söndag 1 december 2013

1:A ADVENT TÄVLING!

I somras laddade vi ner appen Stadens Hjältar på Ipaden så att barnen hade något att göra på våra långa bilresor. Idag, ett halvår senare så är denna app fortfarande lika populär! Filmerna går om och om igen och rap-låten kan båda barnen helt utantill!

Stadens Hjältar är en perfekt barnfilms-app för 2-6 åringar. Appen innehåller både filmer och spel. Appen är gratis att ladda ner och finns till både Ipad, Iphone och Android.

Nu har Stadens Hjältar filmerna även kommit ut på DVD och i böcker! Jag har fått äran att tävla ut en fantastiskt bokpaket och en leksak till er läsare, värde 400 kr.


Att tävla är väldigt enkelt då du bara behöver dela detta tävlingsinlägg på din egen Facebook sida (offentligt så att jag kan se det) och skriv till vilken du skulle vilja ge detta bokpaket till i julklapp här nere i en kommentar. Glöm inte att ange din email adress så att jag kan nå dig om du vinner.

Tävlingen avslutas 13 december så ni hinner få hem paketet innan jul!

 LYCKA TILL!

15 kommentarer:

Emelie - Mamma till M sa...

Vilken kanon tävling :)så jag är jättegärna med och tävlar.

Har delat på facebook (Emelie Johansson)

Jag kommer att ge detta paket till min son, vet redan i förväg att han kommer att älska det :-) Så håller tummarna extra hårt att tomten är snäll iår ;)

Kram och trevlig advent!
Emelie
x_emelie@hotmail.com

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Delat!
Självklart skulle vårt kontaktbarn få paketet! Det skulle vara en perfekt grej att sysselsätta honom med när det är kallt ute och man bara vill sitta inne och mysa :-)

Desirée Larsen sa...

Delat på min Facebooksida, Desirée Larsen;
https://www.facebook.com/desiree.larsen/posts/10152025167186259

Skulle jag ha turen att vinna detta bokpaket och en leksak skulle mina älskade barn få det. Böcker utvecklar barnen och bägge barnen tycker mycket om när jag läser för dem. Sonen refererar ofta till det vi läser medan dottern funderar, ställer frågor och funderar lite till =)

Sara Spendler sa...

Jag har delat tävlingsinlägget, Sara Spendler. Detta paket skulle jag ge till min son som är 4 år och älskar stadens hjältar och skulle bli världens gladaste över det här. Jag har appen på telefonen och den används flitigt.

sara.spendler@live.se

Madde - Trucker Mamma Madde sa...

Men åhh klart att jag är med och hoppas på tur.
Delar så klart på min fb.
http://www.facebook.com/jansson.madelen

Jag skulle vilja ge paketet till min son William appen går varm i telefonen så skulle vara kul att kunna använda den själv ibland med lite avlösning. ;)

Kram Madde
jansson_madelen@hotmail.com

EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX sa...

Jag är med och tävlar. Har delat på FB och taggat dig (Anna Karlsson)

Vill vinna detta paket till båda barnen. Pekböckerna blir perfekta till Felix.

blogg@annakarlsson.se

Delat här också

http://annasbloggtavlingar.wordpress.com/2013/12/01/stadens-hjaltar-1312-2/

Anonym sa...

Jag har tipsat på min FB https://www.facebook.com/tina.carlstrom.351
Tina Carlström.
Skulle så gärna vilja vinna detta till mina barn, de hade älskat böckerna.

Kram Tina
christinecarlstrom@hotmail.com

Annika - drömmen om 11 barn (nu med JULKALENDER) sa...

Jag är med och tävlar. Rasmus ÄLSKAR dessa bilar och figurer i Stadens hjältar. Jag som mamma tycker att det känns bra då det är pedagogiskt och lär barnen ett och annat om vår värld... Jag gillar inte alls dagens barnprogram på tvn.

Så Rasmus skulle få detta paket lagom till sin 4årsdag (16 dec)

Delat på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Carola L sa...

Jag är med och har delat: https://www.facebook.com/mammamuh/posts/10151824523843543

tavlingar(at)officefixarna.com

lenamarb sa...

Jag skulle ge det till min älskade systerson som inte kan få nog av böcker och ord :)

lenamarb sa...

Jag skulle ge det till min älskade systerson som inte kan få nog av ord och böcker :)

liselotte sa...

Jag är jättegärna med och tävlar om detta härliga paket. Har delat på facebook, liselotte andersson. Jag skulle ge detta till barnbarnet Hugo i julklapp, han har börjat gilla Stadens hjältar mycket nu det senaste, så jag vet en liten kille som skulle bli jätteglad över detta i julklapp.
Mvh liselotte
liselotte.202andersson@telia.com

Annika - drömmen om 11 barn sa...

Jag är med och tävlar om detta. Dels så tycker jag att budskapet i dessa böcker är fint, och dels känns det pedagogiskt och bra på nå sätt. Skulle ge det till mina söner som visat sig uppskatta stadens hjältar :)

Delat på fb (Annika Nilsson Pettersson)

Kram Annika
familjenpettersson@hotmail.se

Cicci - Mamma till Wille & Abbe sa...

Min stora kille skulle få detta paket. inte nog med att det är jul så fyller han år strax efter. Han köpte stadens hjältar i dvd o fick med en bil. Bara en dag senare gick bilen sönder, vi limmade ihop den o än håller den, men han minns detta än. Han skulle bli jätteglad, precis som alla barn... Men jag hoppas vi har turen med oss :)

marklundc@live.com

Cecilia Marklund på FB.

ulrika fridsell sa...

Å vad mysigt, detta paket skulle passa till barnens syskonbarn i skåne, som vi tyvärr träffar alldeles för sällan på grund av långa avstånd, vi bor i Stockholm. Men detta paket kanske gör att de lättare kan komma upp till oss och titta på film och pyssla i bilen!