lördag 16 november 2013

Mysdag då vi fick massor gjort!

Igår hade vi en riktig mysdag där vi alla var pigga och glada. Vi städade, tvättade och bäddade rent i sängarna. Alla fick välja sina sängkläder och Max valde såklart sina nya sängkläder från Barntyger.se. Jag vann dem på årets bloggmiddag och Max blev jätte glad när han fick dem!


Vi orkade inte gå till affären och handla fredagsmys så istället bakade vi en mjuk pepparkaka som blev jätte god. Älskar att baka med mina Living and Room produkter och igår invigde vi även mina slickepottar från Bagaren och Kocken som jag också vann på Bloggmiddagen.


Att slicka ur skålen efteråt är det allra bästa med att baka :-)


 Till det drack jag Apotekarnes julmust och längtan efter julen blev om möjligt ännu starkare :-)

1 kommentar:

Barntyger.se sa...

Hej! Vad kul att vinsten kom till användning och vad fint det blev.

Varma hälsningar från Barntyger.se