fredag 25 oktober 2013

Personliga och tidlösa smycken

Ellos har inlett ett designsamarbete med smyckesdesignern Cornelia Webb. Cornelia är känd för att skapa tidlös design, vilket är en viktig del i Ellos designsamarbeten.


Cornelia har genom hela sin karriär varit intresserad av att skapa hållbara smycken som oberoende av aktuella trender ska kunna bäras och älskas av fler generationer. Det nydesignade smycket för Ellos är tillverkat i mässing, som är ett av hennes signum. Smycket finns nu till försäljning hos Ellos.

Igår var jag inbjuden till lanseringen som hölls på Fotografiska och hade bjudit med mig Lina. Temat var svart och det var rätt mörkt i hela lokalen och med coolt bildspel på väggen. I mitten var det en stor kuddhög där vi fick ligga/sitta och äta lyxig lakrits och lyssna på när Emilia Poret intervjuade Cornelia Webb.
Tyvärr har jag inga fina bilder därifrån för det var så mörkt men självklart bjöds det även på champagne ;-)


och när vi gick hem fick vi ett varsitt fint smycke från Cornelia Webb som jag kommer att använda redan ikväll! Tack!!!

1 kommentar:

Lina sa...

KUL å ses å tack för jag fick ölja med. Får jag lna dina bilder? Bloggar om det i helgen el på månd, hinner inte idag o imorn åker vi på kryssn, kram kram