onsdag 23 oktober 2013

Färgrikt, exklusivt och romatiskt.......

.....så kommer Indiska att fira sin jul 2013! Färgskalan för "Pre Christmas Party" går i vackra juvelfärger, koboltblå, lila, guld, svart, turkos och smaragdgrönt, med inramning av en lyxig känsla av guld. Sen till advent kommer den klassiska julen in, den går i färgerna röd, vit, grå och silver. Nyår firas i romantikens tecken och temat går i gröna och turkosa toner. Så vackert om ni frågar mig! 


Andra nyheter hos Indiska är deras take away muggar i bambufiber med härliga mönster som jag så gärna skulle vilja ha, dricker ofta kaffe i bilen när jag kör till mina inredningspartyn! De har även tagit fram Travel Candels - Doftljus som är framtagna i samarbete med parfymören Clas Wulff och mönsterstarka, nya påslakan-set i bomull släpps den 11 november, 399 kr/set. Livar upp vilket sovrum som helst! Strumpor i härliga färger och mönster. 12 stycken lanseras i oktober och ytterligare 6 par kommer i butik i november. Just nu säljs 3 par för 99 kr. 

Heja Indiska, ni slutar aldrig att imponera på mig!

Inga kommentarer: