tisdag 29 oktober 2013

Loppi blogbag

Nu har jag äntligen också hämtat ut min Loppi blogbag, den har legat på posten i några dagar då jag inte har orkat tagit mig till Solna Centrum och hämta den. Men nu på morgonen var vi där och tog bort stygnen i Max huvud så då passade jag på! Max var förresten jätte duktig hos läkaren och sa inte ett knyst när de drog bort stygnen, duktiga älskling!

I oktobers Loppi blogbag fanns bra produktnyheter till oss bloggare.


DVD filmen Croodarna kommer verkligen väl till pass på vår 6 timmars långa flygresa imorgon. Den handlar om världens första familj, Croodarna som ger sig ut på sitt livs resa när de tvingas lämna grottan som tidigare skyddat dem från alla faror. Den passar nog hela familjen :-)

Barnängens Deo Sensitive passar mig perfekt, jag gillar Barnängens produkter och ett plus att den är "sensitive".

Santa Marias nya kryddblandning Coriander & Chili kommer i snygg och funktionell kvarn. Kryddan ger en asiatisk touch till maten och passar utmärkt till fisk, kyckling, skaldjur, nudlar och sallader.

Reztart som är ett näringsrikt mellanmål med lågt GI blir också utmärkt på resan imorgon!

SweetDrops Stevia med chokladsmak från SweetLeaf.
SweetDrops är flytande stevia smaksatt med naturligt arom eller neutral. Passar perfekt för smaksättning i yoghurten, läsken, glassen eller gör din egen chokladdryck. Ska verkligen bli spännande att prova!

Tack bästa Loppi, ser fram emot att prova allt!

Inga kommentarer: