onsdag 30 oktober 2013

Lätt att drömma sig bort i klädhimlen!

Idag har jag sprungit runt i Solna Centrum som en tok för att hitta något snyggt att ha på mig den kommande veckan på Gran Canaria. Men det finns ju inte direkt mycket sommarkläder nu och inte en enda bikini hittade jag, min bikini är gammal som gatan och jag skulle verkligen behöva en ny! Men vi får se, ibland kan man fynda på flygplatsen och jag har kanske tur att hitta en imorgon.

Istället kom jag hem med detta från Esprit! Hmm, ja ja... de kommer väl till pass när jag kommer hem om en vecka ;-) Bilderna har jag jag lånat från Esprit hemsida, just nu är det stor REA där så passa på att fynda!


Jag gillar även Esprit barnkläder och där finns mycket snyggt även till barnen, Smilla tjatar om nya kläder varje dag nu och tror att man kan köpa nytt varje dag, hon är väldigt medveten och vet exakt vad hon vill ha också, senast igår fick jag ordern om att köpa en v-ringad tunika till henne! Jag kollade verkligen efter det idag men det är stört omöjligt att hitta en så nu har hon sagt till Jocke att han måste köpa en i Kina till henne :-)

Max däremot bryr sig inte så mycket utan tar på sig det jag tar fram. Men såklart blir han extra glad om han ser att det är spindelmannen eller bilar på kläderna. De här kläderna skulle jag vilja köpa till honom:


Oj, vad lätt det är att drömma sig bort i klädhimlen! Nu ska jag fortsätta packa resväskan med min gamla skruttiga sommarkläder ;-) Nu är det nära!!!

Inga kommentarer: