tisdag 17 september 2013

Karamellfavorit blir chokladboll

Gillar ni Mariannegodis? I så fall kan jag tipsa om en nyhet som är väl värd att testa, nämligen nya Marianne chokladboll! Den har ett krispigt och smakrikt strössel av Marianne och är smaksatt av Mariannes goda mjuka mintsmak. Bakverket är ett samarbete mellan Delicato och Fazer och är uppföljaren på succén chokladboll Dumle.


Dessa finns att köpa i butik från vecka 41 och kommer att kosta ca 24,90 och då är det en förpackning på 4 st.

Nu ska jag sätta mig och njuta av en eller två för att ladda innan jag ska iväg till skola/dagis och hämta hem 4 (!) stycken barn! Det är roligt när barnen tar hem kompisar men då jag lovade hade jag glömt att Jocke inte skulle vara hemma..... men det ska nog gå, det får bli någon enkelt till middag, fiskpinnar brukar alltid gå hem :-)

1 kommentar:

Kristin Nygren sa...

Jag älskar Marianne, så denna nyhet måste jag prova:)