tisdag 17 september 2013

Cecilie Melli - Individuellt och lekfullt

I morse var jag bjuden på pressfrukost till Cecilie Melli, hon är en norsk klännings- och smyckesdesigner som uppmuntrar oss i sin kommande kollektion att skapa vår egna individuella och lekfulla stil. Vi ska smycka sommarens solkyssta hud med Swarovskiskimrande, nätta, detaljrika och vackra smycken. Mixa, matcha och skapa vår alldeles egna look!


Den nya kollektionen för SS14 har med sina vackra och stilrena smycken ett romantiskt och mer nedtonat uttryck. Den innehåller allt från tunna ringar och kedjor till armband med berlocker. Kombinera halsbanden i tre olika längder och de tunna ringarna för att skapa din alldeles egna, personliga stil.
Smyckena finns i silver, guld och roséguld.


Så mycket snyggt och det finns massor som jag vill ha! Blev överlycklig över den generösa goodiebagen, ska visa er senare vad jag fick :-)

2 kommentarer:

Marianne Hansen sa...

Smyckena var kanonsnygga :)

Jennie Pihl sa...

Jag me! Föll som en fura för klänningen och örhängen jag fick i goodie är sååå vackra!

Kul att se dig på sparadiset sist också :)

kram