måndag 27 maj 2013

Lyxigt event tillsammans med Alexandre Bonnet

Bienvenue á Bonnet bonbon! Så stod det på min inbjudan när jag förra veckan var inbjuden till ett väldigt lyxigt och vackert event som Pretto PR fixat tillsammans med Champagnehuset Alexandre Bonnet och kocklandslagets chefkonditor Daniel Roos. De bjöd in oss till en fin våning på Strandvägen i Stockholm och gav oss en eftermiddag fylld av bubbel och patisserier som andades haute couture. Bakelser som var inspirerade av franska modeskapare som t.ex. Chanel, Jean-Paul Gaultier, Hermés och Sonia Rykiel. Alla bakelserna innehöll Alexandre Bonnet champagnen och var hur vackra och goda som helst och jag önskade att jag hade kunnat få i mig fler :-) Till bakelserna fick vi avnjuta Alexandre Bonnet Perle Rosé (747101) och Alexandre Bonnet Grande Réserve Brut (755501).


Med oss hem fick vi även en flaska champagne som jag ska njuta av någon varm sommardag :-)


Även Naglar på FRIDAS fantastiska nagelterapeuter fanns på plats och gav oss alla manikyr, så lyxigt och välbehövligt och jag kan nu glänsa med fina korallröda naglar :-)

1 kommentar:

Marlene (Fd Ensamma Mamman) sa...

Åh va härligt en helt vanlig vardag :-)