torsdag 30 maj 2013

Backstage Pass

Inatt satt jag och gjorde kalasinbjudningar till klockan 03.00!!! Så gissa om jag var trött i morse när det var dags att gå upp klockan 07.00? Men nu är de gjorda och jag får skylla mig själv då jag alltid ska vara så komplicerad och inte nöja mig med att bara gå och köpa några kort att dela ut.

Men det är ju så kul att pyssla!!! Älskar det och skulle kunna pyssla varje dag :-)
Smilla har beställt ett VIP-party när hon fyller 6 år, "Bli stjärna för en dag" där alla ska få testa att stå på scenen och sjunga och vara "artist". Mycket jobb blir det för Jocke att fixa fram mikrofoner, högtalare och dylikt men nu är "Backstage passen" färdiga i varje fall :-)


Nu ska jag iväg och möta upp Anna för hon har bjudit med mig till ett roligt event :-)
Vi hörs sen!

1 kommentar:

Kin sa...

Gud vilken bra grej!! Och oj vad du fixat, duktiga Du !!!!