söndag 26 maj 2013

Att vara med på scenen

Eftersom jag skulle på Loppi eventet igår så fick barnen följa med Jocke ut till Orminge där han skulle spela med Flygande Mattan. Barnen är vana att få vara med Jocke på scenen och ofta brukar de sitta på scenkanten och titta på när han spelar. Igår skulle spelningen börja klockan 13.00 och jag lovade att jag skulle försöka vara där tills dess ifall barnen inte ville sitta stilla under showen. Men redan 12.30 insåg jag att jag inte skulle hinna utan kom dit klockan 13.30 och då hittade jag ett publikhav nedanför scenen och på scenkanten sitter Smilla fint medan Max står bredvid Jocke och försöker hjälpa honom att spela :-) Ha ha... jag såg lite panik i Jockes ögon så tyvärr hann jag inte fota någon fin bild på dem utan direkt försöka smyga mig upp på scenen och försöka locka ner Max :-) Som tur var så var ju detta en familjeföreställning så de flesta tyckte bara att det var gulligt att Smilla och Max var med där på scenen och när barnen såg att jag kommit så ville de som tur var hellre stå med mig nedanför scenen och dansa.

 
 

Autograf av "Super Snälla Silver Sara" är ju ett måste och på armen är coolast :-)


Efter showen mötte vi upp min kompis Vera och hennes barn Olivia och Isac. Vi åkte karuseller och gick runt och tittade på alla festligheter.

 

En härlig dag med strålande sol och glada barn!

Inga kommentarer: