tisdag 28 maj 2013

Áhkká - Färgstarkt, funktionellt och prisvärt!

Jag vet att sommaren knappt har börjat och att vintern känns avlägsen men jag kommer ändå att skriva lite om vinterkläder nu :-) Jag var nämligen på en pressfrukost och träffade designern Hanna Linderberg som har tagit fram den underbara färgstarka kollektionen Áhkká. Áhkká finns att köpa bl.a. hos Ellos och de har verkligen prisvärda och snygga funktionskläder!


Teamet bakom Áhkká har mer än 10 års erfarenhet av att utveckla och ta fram praktiska och tekniska utomhuskläder anpassade för vårt karga, nordiska klimat. Áhkká produkterna testas noga för att garantera att de såväl andas som är vatten- och vindtäta. I den nya kollektionen finns även produktnyheter i form av Parkas med bomullskänsla och fullfunktion för endast 1 799 kr!


Jag kommer absolut att klä familjen i Áhkká till vintern eftersom de har kläder till hela familjen och redan nu ska jag försöka komma över en snygg regnparkas som jag kan glänsa i regniga dagar :-)

Inga kommentarer: