tisdag 30 april 2013

VIP-Inbjudan!

Hoppas ni alla haft/har en bra Valborg! Jag har haft en jätte mysig dag och jag har kramats och myst med mina barn ända sen jag hämtade dem från tåget. Att vara borta från varandra en hel vecka är länge!!!

Nu har vi ätit en god middag och mamma och jag sitter med varsitt glas vin och laddar inför morgondagen. Imorgon ska vi nämligen till VIP premiären av Kolmården! Förra året när vi var där hade vi så himla mysigt och sen dess har barnen längtat tills vi ska åka dit igen och imorgon är det äntligen dags! Tyvärr så kan ju inte Jocke följa med så istället tar vi med mamma.


Vädret lovar strålande sol så vi ser fram emot en heldag med en massa djur och kändisar :-) Kommer att uppdatera på instagram under dagen så håll koll där under "niehoffs".

1 kommentar:

Fru Cupcake sa...

Ohh ha en super fin dag. Super duper lyxigt jue <3