måndag 29 april 2013

Skrämma livet ur grannarna?! Bäst att ha pyjamas på mig i natt :-)

Feber i natt med! Det läskigast är att jag har så hög feber på nätterna så jag går i sömnen! Vaknade i natt av att jag satt ute i köket vid 02.00, har ingen aning om hur jag kom dit. Gick och la mig igen och vaknade 04.30 av att jag satt i soffan!!! Läskigt eller hur??? Huvudsaken är att jag inte får för mig att gå ut på en promenad och skämma livet ur grannarna ;-) Bäst och klä på mig lite mer nu i natt utifall att ;-)

Jag fick tyvärr ställa in korvstoppning och vindrickandet :-( jag orkade helt enkelt inte.... men precis när jag gått och lagt mig för att vila igen så ringde Jocke och sa att hans plan från Norge var inställt pga dimma så han visste inte när han skulle komma hem, men det enda han visste var att han absolut inte hinner hem och packa om sin väska utan han frågade om jag ville komma ut till Arlanda med hans grejer som han ska ha med till Kina. Men som tur var så slapp jag åka dit i min feberyra för Sofia Källgren som Jocke ska spela med där kunde ta med hans väska, skönt! Tack Sofia!


Nä, där försvann min energi igen....

1 kommentar:

Popprinsessan sa...

Usch, din stackare! Krya på dig och hoppas att du får sova bättre i natt, i din säng!
Kram