söndag 28 april 2013

En bra mamma har kladdiga golv!

Typiskt när man har massor på sin "att göra lista" så blir man krasslig och orkeslös :-( Jag sitter bara i soffan inlindad i en filt och ser allt som borde göras men jag orkar helt enkelt inte.... den här veckan har gått så sjukt fort! Imorgon kommer Jocke hem för att packa om sin resväska, han blir hemma i typ två timmar sen ska han flyga iväg till Kina!!! Så vi hinner knappt pussa på varandra, eller förresten vi kommer nog inte pussas alls eftersom det är dumt om jag smittar honom :-(
Blev glad när jag såg den här postern idag, den ska jag anamma :-)


Imorgon ska jag iväg på ett bloggevent där jag ska lära mig stoppa korv hos Cajsa Warg! Vi ska också få provsmaka Raimat Pasión, :-) Lite vin en måndag är aldrig fel! Sen ska jag även iväg och jobba på kvällen  men sen är jag ledig i två dagar!!! På tisdag ska jag möta barnen och mamma på tågcentralen, åh vad jag längtar efter dem!!!

God Natt!!!

Inga kommentarer: