lördag 2 februari 2013

1:a visningen!

Säsongens första visning gick bra, var hos ett trevligt tjejgäng på Ekerö!


Maja var barnvakt åt barnen och det gick superbra! Barnen var så glada och nöjda när jag kom hem!

Jag älskar Orkidéer och har nästan bara sådana här hemma i fönstren, de trivs ju bäst i glaskrukor och det är ju bra för då ser man rötterna och det är ju på rötternas färg man ser om den behöver vatten eller inte. Men jag har haft svårt att hitta snygga glaskrukor men nu har jag hittat! Kolla in dessa från Living and Room:


Snygga vá? Det är egentligen Stormlyktor som man ska ha blockljus i men de funkar ju lika bra som orkidékrukor!

Nu är det snart Melodifestivalen och barnen och jag kommer att sitta bänkade för vi gillar att kolla på det. Vi är nybadade och ska nu krypa ihop under pläden i soffan med lite godis. Vi har redan bestämt att David Lindgren kommer att vinna ikväll ;-)

Inga kommentarer: