torsdag 17 maj 2012

Långhelg med Loreén

Vi har haft en lugn och jätte mysig dag jag och barnen, vi har mest bara varit hemma och lekt och dansat minst 100 gånger till Loreens låt Euphoria, barnen älskar den låten och Smilla kan varje lite rörelse som Loreen gjorde i Melodifestivalen till den låten och idag sa hon t.o.m. att hon ville färga håret svart som henne och klippa lugg :-) Ha ha.. skruttan, första gången som hon har en "idol".

Vi har också varit ute och cyklat, lekt och sparkat boll i några timmar, det har ju varit så härligt väder!



Jocke har suttit i studion hela dagen men kom hem lagom till hockeyn och sen har han suttit fastklistrad i soffan hela kvällen..... jag gjorde iordning lite kex, brieost och varsitt glas rött vin till oss, satte mig i soffan med honom ett tag men var tvungen att gå därifrån för jag som är rätt ointresserad av hockey höll på att skvimpa ut mitt vin varje gång han skrek upprört! Förstår inte hur man kan leva sig in så mycket... jag tog osten och rödvinet och satte mig här istället :-)

Inga kommentarer: