lördag 19 maj 2012

En trött men lycklig mamma!

Jag har åter haft en heldag med barnen och vi har haft det underbart och gjort en massa roliga grejer!
Först åkte vi till Överjärva Gård för att hälsa på Lammen:


Sen åkte vi till Mulle Meck parken där vi började med att ha picknick för att äta våra mackor och vårt fika som vi hade med oss och sen var det full fart i två timmar :-)

 
 

Efter så mycket lek var vi hungriga igen och barnen sa att de ville gå på restaurang eftersom de tycker det är så mysigt, men jag kände inte riktigt att jag skulle orka det men när de pekade bort mot Järva grillen så kändes det helt ok :-) Så vi satte oss på grillen och åt Tunnbrödrulle och Hamburgare och barnen tyckte det var så mysigt och gott :-)
För att maximera dagen så åkte vi till Ica Maxi och storhandlade innan vi sen avslutade dagen med att åka hem och laga middag och sen däcka i soffan till Let´s Dance och lite fredagsmys.

Lagom till fredagsmyset anslöt även Jocke och nu sover de alla tre så sött i sängen så jag tror också att jag ska klämma mig ner mellan dem. Det blir andra natten som vi sover alla 4 i samma säng, lovade mig själv i morse när jag vaknade med lite nackspärr, ryggont och med handen stöttandes i golvet för att inte ramla ner att barnen i fortsättningen ska sova i sina egna sängar men helt plötsligt har jag glömt allt detta och vill bara krypa ner och lyssna på deras andetag och snusa i deras nackar. God Natt!

1 kommentar:

Katrin sa...

Vilken mysig dag! Mulle Meck lekparken verka ju vara något att besöka i sommar.. :)
Kram