fredag 20 april 2012

Det skulle vara så roligt

...och jag skulle bli jätte glad om Ni skulle vilja göra en sak för mig.

Jag ska ju snart gå på Mammabloggalan och där finns det en rolig tävling. Man ska rösta fram bästa bloggmamman  och det kan man gå in och göra redan nu så jag skulle bli så glad om ni ville klicka in HÄR och scrolla ner till min blogg som är nr. 81 och kryssa i :-) Den här kategorin heter "Årets Bloggmamma". Sen är jag även nominerad i "Årets inredningsmamma" och i den kategorin kan du rösta HÄR!


Puss och kram och hoppas ni får en härlig fredag! Här är det snöblandat regn så vädret är inte det bästa men det finns inget dåligt väder bara dåliga kläder så nu är det dags att lämna gosbarnen på dagis!

3 kommentarer:

Kristina Hedblom sa...

Rösta och klart, önskar dig lycka till.

Trevlig helg!

Kram
Kristina

Anonym sa...

Håller tummarna för dig!/ Margaret

Anouk sa...

Hej!!!

Det verkar som vi ska dela rum på Bloggminglet i helgen!:D Vilken smart grej att de skickar ut innan så man hinner växla några ord;) Lägg gärna till mig på FB om du vill (Diana Willman Göransson)