fredag 3 februari 2012

Påminnelse - Tävling Antivirusprogram

För er som inte tävlat ännu, passa på nu!!!

En av er vinner ett toppen bra Antivirusprogram från Panda Security, värde 700 kr. Detta program skyddar mer än bara via integrerade lösningar, skydd mot skadlig kod, virus, spam, phishing, trojaner och andra hot. Ett enda program skyddar tre datorer i samma hushåll!


Tävlingen är enkel, för att vara med och tävla ska du motivera i kommentarerna här nere varför just du vill vinna och sen ska du svara på vad Panda Securitys egen blogg heter. Ett tips är att läsa mitt andra inlägg om detta företag som du hittar HÄR. Glöm inte heller att skriva din E-mail adress!

Tävlingen avslutas tisdag den 7 februari klockan 23.59 och jag kommer inte att visa kommentarerna förrän tävlingen är avslutad, så ni inte kan kika på varandras svar :-)

Lycka till!!!

4 kommentarer:

Sara sa...

Cyberskurk heter deras blogg.

Jag vill vinna för att jag är i behov utav ett bra antivirus program då det jag har är inge vidare men har inte råd att lägga ner så mycket pengar på det.

Min epost
amy_800_87@hotmail.com

Lina sa...

Cyperskurk heter bloggen :)

Jag vill gärna vinna för jag har köpt en ny dator att ha med mig på mina resor och behöver verkligen det :) Och sen är jag världens otekniska vad det gäller datorer och virusprogr etc så jag skulle verkligen behöva ett BRA program :)

Hoppas,, håller tummar och tår :)

Lina

Helena sa...

Panda Securitys egen blogg heter Cyberskurk.

Jag skulle verkligen ett bra virusskydd behöva vinna.
För jag är så rädd att saker på min dator ska försvinna.
Jag vill att Panda security ska hjälpa mig att virus hitta,
innan de min dator hinner smitta!

Sanna Ljungberg sa...

Bloggen heter Cyberskurk. Vi har lite virusprogramskaos här hemma på våra datorer. Grabbarna använder gratisversioner som de laddat hem vilket gör att de missar en massa viktigt. Jag själv har ett hyfsat men där uppdateringarna krånglar. Skulle vara skönt att slippa tänka på virusar ett tag :) Ännu skönare att slippa att installera om datorer med jämna mellanrum... En viruspaus liksom :)
sanna67@hotmail.com Susanna Ljungberg