torsdag 26 januari 2012

Bloggtips

Jag har nu bloggat i över 5 år och så gott som dagligen och jag älskar att blogga! Innan har jag i hela mitt liv skrivit dagbok och det här är ju också lite dagbok fast jag kanske inte är lika personlig och delar med mig av mina djupaste tankar..... Jag har lärt känna så många nya fina människor genom bloggen, vänner, arbetskontakter och fått fina tips om helt underbara företag som jag inte ens visste fanns! Företag har kontaktat mig för att starta ett samarbete och sen har jag blivit så frälst i deras kläder/grejer så jag har tipsat mina vänner om dessa om och om igen! För det bästa som finns är ju att få andra människor att må bra, eller hur?

En annan rolig grej med att ha en blogg är att man blir bjuden på roliga event. Ett nytt företag som heter "Mgroup Pr & Event" har nu hört av sig och vill att man ska registrera sig hos dem om man har en blogg och vill bli bjuden till events. Jag har självklart registrerat mig och om du också vill göra det, gå in HÄR! så kanske vi ses ute i minglet snart ;-)

Inga kommentarer: