fredag 25 november 2011

Crazy Christmas

Barnen blev överlyckliga när mormor kom och hämtade på dagis och ikväll har vi bara varit hemma och ätit god mat, druckit vin, ätit ostkrokar, bytt och strykit (mamma) gardiner, pyntat balkongen och klätt granen.

Barnens ögon verkligen tindrade när de klädde granen och de visste inga ord när jag visade dem det nya julgranspyntet som jag köpt.
(Klicka på bilderna för att se i större format).


Enligt trendrapporterna ska årets jul vara "crazy" och julgranar och ljusstakar får gärna vara i starka neonfärger. Jag slog till på cupcakes, discokulor, dinosaurier och tåg och barnen var överlyckliga!



På balkongen blev det ljusslinga, tallris och ljung.


Ja, jag är rätt nöjd och julstämningen har infunnit sig.......

Vi avslutade kvällen med att äta ostkrokar (som är barnens favorit fredagsmys) och kolla på Idol.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åååå woooow vad fint :) Nu har jag ändrat så nu ska din länk funka :) Tror det var för jag hade kopierat din länk bara, utan http:// ... :/ Ber så mkt om ursäkt för det, kram kram Lina