torsdag 22 september 2011

Barnshopping.se

Jag har haft sovmorgon och sovit en hel natt utan att vakna av barn som klättrar upp i sängen. Typiskt nog så skulle Jocke iväg tidigt och jobba men jag sov kvar en extra timme vilket kändes så lyxigt, ingen som stod och drog i täcket och ville ha frukost eller skulle iväg till dagis :-)

Kin och jag hade rätt mysigt igår på bloggeventet, blev lite besviken på snittarna som kändes "vardagliga" men de var ändå rätt goda. De visade sig även vara tävlingar hos varje utställare men ingen informerade oss om detta så när det var prisdragning vid slutet så kändes det lite snopet eftersom vi inte haft chansen att vara med :-(



Företag på plats var: Disney Junior, Önskefoto, The Buppa Brand, Baltex, SOS Alarm, Tassimo, Brands for kids, Vossatassar samt Rica Talk Hotell. 

Det var även barnmodevisning med kläder från Tutti Piccolo och Agatha Ruiz De La Prada Baby.
Konferencier för kvällen var storbloggaren och vana vimlaren Lotta ”Vimmelmamman” Gray.

 

Jag gillade kaffemuggarna som låg i goodiebagen, jag dricker ju ofta kaffe på "språng" så dessa blir perfekta för mig plus att de är snygga! Sen låg även barnskivan Babblarna med i påsen, de har alltid varit mina barns favoriter och det är våra goda vänner Anno Bhagavan och Johan Rask som spelat in skivan i Jockes studio. Snart kommer uppföljaren som just nu håller på att spelas in så den ser vi verkligen fram emot!


Goodiebagen som var en väska från Elodie Details innehöll bl.a: Barnmat från Hipp, Jogolino från Nestlé, mössor från både My Kiddoo och Vossatassar, bok från Pino, DVD-filmer från Pino, och 2 stycken från Disney Junior, Babblarna-cd plus figur, blekningstandborste, tamponger, ansiktsmask, 2 par strumpor från Vossatassar, avsminkningsservetter, organic body lotion, kortlek från Takida, magtabletter från Lactistress, organic body oil, jojo, kaffemuggar från Sweet coffee, nappflaska & napp från Avent, nässpray, gratis fotobok, kryssning med Birka Paradise, coverUp märken och en croslite gubbe från Crocs.

Stort tack Barnshopping.se för kvällens event och den fina goodiebagen!!!

Inga kommentarer: